Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Sengalltusenii xD
Thursday, January 26, 2012 ★ 7:40 AM │ (0) angels
Hai . Assalamualaikum .

Eah korang . Ape khabar haa ? Lame dah aku tak membebel kat blog aku ni kan . Berabuk dah blog ni . Hachuu *bersin . Haha tipu . KK , korang takesah pon kan . Dah la senyap . Senyap lyana , senyap . oke senyap lah . weah senyap weah .

ABAIKANNNN . (!)

Tittle aku SENGALTUSENII kan ? kankankan  ? Sebenarnye aku takde ape pon nak cakap saje nak syok sendiri kat sini . tak salah kan ? haha . *gedikkk

Aku ade janji ngan korang nak tulis pasal pegi PD ken ? Nanti la aku cakap . Malas lagi nak cerita . Lagipun gambar aku tak upload lagi kat dalam lappy . Nanti tunggu aku rajin sket .

Oke , sekarang ni aku tengah bosan . Cuba korang bagi idea kat aku sket nak buat ape. Kesian lah kat akuu . hah *mengade tak ?

Kdah . Habis cerita . Idea tgh kering ni  . Tepuk tangan sket . Haa cegitu . Bagus2 ! oke dah . Byee !

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

I am Lyana and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to , post non-sense things , type asdfghjkl until i get tired . I mean , who the hell in the world , uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot . okay ? and you've got any problems with that? no rite ? good ;). Actually i'm just fourTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I sing loudly even if i'm in a public place .. and i blah blah, i blah too .. enough . bye byee ! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later


ShoutMix chat widget
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook lyana
Twitter lyana
Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Sengalltusenii xD
Thursday, January 26, 2012 ★ 7:40 AM │ (0) angels
Hai . Assalamualaikum .

Eah korang . Ape khabar haa ? Lame dah aku tak membebel kat blog aku ni kan . Berabuk dah blog ni . Hachuu *bersin . Haha tipu . KK , korang takesah pon kan . Dah la senyap . Senyap lyana , senyap . oke senyap lah . weah senyap weah .

ABAIKANNNN . (!)

Tittle aku SENGALTUSENII kan ? kankankan  ? Sebenarnye aku takde ape pon nak cakap saje nak syok sendiri kat sini . tak salah kan ? haha . *gedikkk

Aku ade janji ngan korang nak tulis pasal pegi PD ken ? Nanti la aku cakap . Malas lagi nak cerita . Lagipun gambar aku tak upload lagi kat dalam lappy . Nanti tunggu aku rajin sket .

Oke , sekarang ni aku tengah bosan . Cuba korang bagi idea kat aku sket nak buat ape. Kesian lah kat akuu . hah *mengade tak ?

Kdah . Habis cerita . Idea tgh kering ni  . Tepuk tangan sket . Haa cegitu . Bagus2 ! oke dah . Byee !

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST